Veckans Planer !!!

Måndag:
Jobba och idag har vi fått en ny praktikant som ska vara till sommaren om inget annat händer ;)
han var jätte snäll och trevlig, fick bra kontakt med honom, sen mötte jag han istan med sin kompis och då hälsade han faktiskt så jag gillar honom som person, detta kommer bli bra :) vår andra praktikant Robin är lite svartsjuk/avundssjuk för att vi fått en kille i hans ålder/längd hahahaha...

Tisdag:
ska jobba med praktikanterna till kvart i ett ungefär :) om jag inte jobbar längre för nu hittar jag dit jag ska på sjukhuset så nu kan jag jobba till kvart över ett ist och ta 13.28 bussen  :)
* Läkarn klockan 14,00 kirurgen ;P
hem damsuga,ut med puma
* Träna på simhallen 17.10-18.00 :D


Onsdag:
* Läkarn 09.15 på sjukhuset
* Handla mat för veckan lilte som behövs
* fixa matlista för veckan
* Träffa sofie <3
* Köpa MagneSyl till/åt puma, hon har nämligen skadat/sträkt benet :( så hon har ont och kan inte riktigt stödja på det tyvärr :( så hon FÅR inte gå långt eller leka med andra hundar eller springa lös ute nu tills hon blivit bra...


Torsdag:
* Jobba med praktikanterna <3
* Damsuga - d¨å puma fäller väldigt mycket nu :/

Fredag:
* Jobba :D
* Bio med älsklingen Sofie <3 - Min och Emma´s fru ingen annans ;)

Lördag och Söndag skriver jag längre fram i veckan, så vi får se vart helgen tar vägen denna vecka ;) Hoppas på en bra och trevlig helg iaf.... :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0