Födelsedag!!!

Älskade mamma du är den som verkligen betyder allt för mig, du har fött mig, stöttat mig i svåra stunder även har du sårat mig många gånger, men du är min mamma så jag har självklart förlåtit dig eftersom att jag älskar oh du betyder och du är min mamma, Jag har många minnen med dig, roliga och tråkiga såklart finns så mycket att ta upp och nu känner jag att jag bara vill sitta och skriva många många rader, så skriver så länge jag orkar och llt jag minns eller sm sagt som jag vill ta upp här :)

Du födde mig, du sårades och fick veta att jag hade 1 % chans att överleva pga mitt/mina hjärt-problem jag haft/har, åren gick och allt blev bättre med tiden, sen under min barndom var både du och jag med om svåra tider och Socialen hotde att plocka mig pga massa saker :'( men du är en bra mamma och du bevisade att du klarade av att ta hand om mig så du fick behålla mig :D skönt att veta att jag fått bo hos dig under uppväxten och inte fick flytta någon stans...

Sen när jag var ungefär 12-15 år någon stans där så satt du och pratade på en såkallad linje...
Då fick du kontakt med en kille som verkade snäll men var en idiot och sa att han filmnade oss hela tiden 24/7, och gjorde du inte som han sa s¨å skulle han döda mig påväg till skolan/hem från skolan, så jag var jätte rädd och vågade knappt cykla till skolan


Nu på senare år skrattar vi bara åt hans patetiska historier han kom med och hittade på om oss, vi har haft så många år tillsammans så finns så mycket att ta upp men här är både roliga och tråkiga som ni ser ;) fast om man läser det nu är det mest tråkigt jag kom på :(

Men okej ska skriva några roliga med :D

Jularna vi alltid firat ensamma på äldre dar, när jag var mindre firade vi med mormor i norrtälje ;D

Alla gånger vi lekt tillsmmans när jag var liten/mindre
alla gånger vi gått på konserer < ------------ (stavning?)
Karloskar dagarna vi stått och tittat på artisterna sedan gått till stats för att träffa dem och få autografer ;)



Som sagt det är inte detta vi ska skriva om nu men måste komma med mer än bara Grattis eller hur ??? ;)


Men idag är det idag dag och vi ska minnas allt roligt och alla underbara dar vi fått/får tillsammans alla år vi ska ha tillsammans <3

 Älskar dig Mamma *nita Andersson <3

Du fyller 42 år idag Grattis hoppas din dag blir som du tänkt dig :)









Lite bilder på min käre mor med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0