Sofie min andra halva <3

Sofie Falkbrink <3

Jag älskar dig, jag hatar att vara din ovänn, du vet hur mycket du betyder för mig...

Du är min vän/älskling/syster du är allt för mig snälla lämna mig inte jag behöver dig lika mycket som du behöver mig och det vet vi båda 2

när du va/är sur på mig seriöst jag gråter , du betyder så jävla mycket för mig så det är inte sant:'( du är den som vet allt om mig och endå förstår mig, jag önskar att det fanns en kille som kunde vara sån mot mig så som du är,

Sofie (´V´) Emelie = Systrar/vänner 4 ever and ever glöm mig aldrig lova mig det <3

jag vill att ditt hjärta är <3 och att du är 100% glad
Du är min andra halva helt klart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0