Onsdag 19/1-11

Vaknade ungefär runt 11 tror jag klockan va folk sms:ade mig hela tiden ;)
idag har jag lite planerat som sagt var, och jag älskar när saker är planerat och det går som planerat som sagt var =), Ringde Vårdcentralen på teleborg nyss och fick en tid 10 februari klockan 08.00 då gäller de att jag är pigg yes ;)
har gett puma mat och ska ut med henne alldeles strax, sen äta korv och pommes, sen bege mig till stationen för att träffa Simon, Jonte, John m,m <3 sen hem och ge puma mat och ut med henne sen dra till teleborg ;)
Kvällens planer är:
* Gården med jonte och simon <3
Emma svensson lär ju vara där så vetej hur jag ska göra för simon och jonte gillar ju henne inte alls så det återstår att se ;)
Sofie skruttan är ju sjuk :'(
* Ta bussen samtidigt som simon ner till stan igen ikväll :D
* Blogga
* Göra iordning för morgondagns jobbdag allstå fixa maten och allt så alt ee klart imorgon
* ut med puma sista rundan
* Sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0