JUST NU : Frågor


Tänker jag på: allt och inget
Har jag på mig: kläder
Gör jag: detta
Lyssnar jag på: Musik ;)
Pratar jag med på msn: Erik <3, Patrik :/
Kollar jag på: Datorns skärm

VAD ÄR :

Det roligaste jag vet att göra: en massa
Viktigast för mig: Familjen, vännerna
Det tråkigaste jag vet att göra: Gå upp tidigt
Det skönaste att ha på sig: Mjukis

SENASTE :

Jag pratade i telefon med: Maria <3
Skickade sms till: Simon C 
Fick sms av: Simon C
Filmen jag såg: Svinalängorna
Låten jag lyssnade på: Mikrofonkåt
Personen jag skrek åt: Simon C 
Hur många år yngre är den yngsta du har kysst:  5 år...
Vad har du för färg på dina underkläder just nu?: Rosa och svarta
När var du senast med nån kompis?: Idag =)
Har du kysst nån kompis?: JA :D
Vem har du varit kompis med längst?: Theo 11-12 år <3
Vem känner dig bäst?: ja själv


sex/kärlek:

Är du singel? - Ja :(
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Oftast ja...
kärlek eller sex? - Kärlek
har du varit riktigt kär i någon? - Ja
finns det någon för dig just nu? - Ja det finns, men måste tänka på om de är rätt eller fel :/
kan du suga? - ehm ja ??
hur ser en perfekt tjej/kille ut för dig? - Snäll, Underbar omtänksam, 100% ärlig


10 frågor om dig själv:

fullständiga namn? - Emelie Anita Birgitha Margaretha Andersson/Jansson 
sminkar du dig? - Från 1 Januari börja ja med att göra det varje dag <3
vad har du på dig just nu? - som innan
vilken årstid är bäst? - sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - morgnar är inte bra
vad tycker du mest om hos dig själv? - Ansiktet och Rumpan
vad är du bra på? - många saker :/
vem älskar du mest på denna jorden?- Mamma och syskonen + puma <3
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Med ngn ffs
Vilket är ditt största misstag? - finns säkert en massa men tydligen var inget värt att lägga på minnet

11 frågor om dina vänner:

vem är din allra bästa vän? - Emma,Sofie,Simon,Jonte snart Fitim ;)
vem vet allt om dig? - ingen :)
vem är den roligaste av dina vänner? - alla
vem är snyggast av dina vänner? - alla
vem är mest partyprisse? - alla!
vem är den du helst har filmkväll med? - Fitim, Sofie eller simon ;)
vem saknar du? - Fitim :'(
vem av dina vänner är mest "evil"? - alla
vem röker av dina vänner? - Simon,Fitim,Jonte
du ska träffa en tjej/kille du tycker om, vem tar du med dig? - Sofie :D ;) <3
vem av dina vänner är mest bröstfixerad?  vettifaan :S



10 frågor om din familj:

vem står dig närmast? - Mamma
vem är farligast i din familj? - Pappa
vem ser roligast ut i din familj? - Wilma
vem är coolast? - förmodligen jag
har ni några djur? - Mamma har en kanin, pappa har en hund och så finns de katter där :P
vem har du mest gemensamt med? - Mamma/Ellen
vem står för underhållningen? - Fanny/mamma
vem sover du oftast med? - Puma
roligaste kvällen med familjemedlem? - Flumm med Ellen och Fanny.. Sms-dejta med mamma :D



10 frågor om idag:

vad har du gjort idag? - Stationen,gården,bråk ;)
har du varit glad idag? - Alltid glad ;)
har du varit ledsen idag?  - Neej :D
har du gjort något bra idag? - Gör alltid något bra ;O
har du slått någon idag? - Nää :(
vad ska du göra nu? - Sms:a med gullet <3
har du gjort något dåligt idag? - Antagligen :/
vad har du ätit idag? - Korv,Pommes,Gurka,morötter,dip, pan-pizza
har du duschat idag? - Yes
är du trött nu? - Börjar bli :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0