Ett sms till en kille som svek mig inatt :'(

.................
Allt som hände mellan oss inatt var verkligen sjukt underbart, jag ångrar inget desto värre gör ju du det tyvärr:/
men jag blev grymt sårad av det du sa idag på morgonen till mig om att vi aldrig skulle gjort det Osv, och du frågar om jag blev sur, jag blev besviken och ledsen, men inte direkt sur kanske.
Jag antar att du inte vill träffas mera, men det är ganska dålig stil isf utav dig jag menar du har inte gett mig chansen att få prata riktigt och sånt, du pratar hela tiden om det du kan, det du gör Osv, när skulle jag ha chans att kunna prata om det du vill veta om mig?, Vi känner inte varandra alls så det är väldigt dumt att det som hände kanske hände, men båda var med på det eller hur? Det var du som tog första steget och ville detta, jag tyckte det var helt okej eftersom att du tog första steget och ville så jag gick med på det som hände det säger jag inget annat om, men jag skulle gärna vilja träffa dig mera du får ta dig tid att lära känna en ny person du kan inte ta för givet att efter 3-4 ggr ska man känna varandra, det verkar ju du ha gjort nu och du sa att vi inte är lika så vi inte är bra för varandra Osv, visst jag förstår dig men vi träffades första gången igår/kväll/natt helt själva vi hade tiden att lära känna varandra, det får ju bli fler sånna dagar/kvällar för att vi ska lära känna varandra inte bara 1 sån kväll/natt eller hur? Vi måste ju ge kärleken tid om det nu är de du ville starta med mig,
Och att du bara kan sitta där bredvid mig och säga att det som hände skulle egentligen inte hänt, tror du jag ska vara glad över att du sitter och ångrar dig? och säger så, klart jag blev ledsen

Och innan vi ens skulle ses så lovade du och sa du att du inte va som alla andra killar:/ du är precis som alla andra :'( </3

Kommentarer
Postat av: tina

jag tycker synd om dig , att det kan finns såna killar som gör så ,

2011-01-31 @ 13:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0