Dagens diss går till Oskar Bergman :@

Jag kan förklara varför jag ger dissen till honom ;)

det var för ett bra tag sen som jag då "alltid" har/hade tråkigt :/
skrev min msn öppet på LS8.se som är gamla Lunarstorm alltså det har bytt namn om ni fattar ;) haha
men jag skrev den i den så kallade Wall:en skrev min msn där och då addade några killar mig och en utav dem är Oskar Bergman :O
och vi snackade ett tag och jag tyckte att han inte var något för mig och det är ju liksom normalt och tycka så eller hur ?
Men för ett tag sedan igen så tjabba vi på msn om att jag hade blockat han osv, så addade han mig på sin andra msn :S STÖRD Yes :D
Sen har han tydligen lyckats hitta mitt hem nr och inte mitt mobil nr konstigt nog:O Snacka om desperat om man inte svarar på msn eller då LS8 måste man tydligen ringa personen som inte svarar :/ men aa, så tjabba vi idag igen och jag förklarade för honom att jag inte ville snacka med han längre för han är inget för mig, då blir han sur och bara vafan har jag gjort dig? just det inte ett skit så sluta vara omogen och blocka mig :O jag bara men snälla dra
Oskar: Vafan har jag gjort dig?
Jag: Du har inte gjort mig något men du är inget för mig och jag vill inte ha dig på min msn lista längre så jag raderar dig. för vi snackar endå aldrig här så ingen idée att ha din msn.
Oskar: Men kan du säga vafan det är jag har gjort dig?
Jag: Väx upp förhelvete och skaffa dig ett liv, jag blockar dig
Oskar: Blockar du mig så ringer jag dig.
Jag: Jag kommer inte svara endå så ingen idée
Då ringer han
Jag: Hej vafan vill du
Oskar: har jag kommit till [email protected] ?
Jag: Kanske det, vafan vill du mig?
Oskar: är det [email protected] ?
Jag: Ja, men vafan är det du vill mig?
Oskar: Vafan har jag gjort dig?
Jag: Snälla sluta ringa och sluta skriva till mig på msn
Oskar: Tänker inte sluta finns ingen anledning, vi kan lära känna varandra eller är det så farligt?
Jag blev arg och hota honom
Jag: Om du inte slutar höra av dig så kommer jag att kalla in polisen så får dem sköta detta för pallar inte dig mer
.... han klickar alltså lägger på, sen skriver han på msn
Oskar: DRA.....
Därför får han dagens Diss
förstår ni nu varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0