Nu har helgen varit och jag ska skriva vad jag gjorde i helgen =)

Hejsan mina underbara läsare !!!

Fredag:
i fredags jobbade jag då som sagt var ;)
sen träffade jag underbara Sophia en stund vi gick till Mac-donals för hon skulle äta, sen såg jag simon och ngr till där som jag hälsade på medans jag vänta på henne alltså innan hon kom...

Lördag:
Träffa älsklingsflickan Sofie <3
Vi åkte upp till Grand Samarkand och gick i affärer där typ 3-4 timmar =) sen åkte vi ner till stan och umgicks med simon och dem en stund--- sen hem till mig och jag packade lite för vi hade nämligen pratat om en tjejkväll eller aah var ju bara vi med kul och niice hade vi =) tog bussen hem till henne och min underbara vovve följde såklart med.. vi kollade på melodifestivalen sen skulle vi kollat på Big Brother på datorn men det cp:A :'( så jag får se allt ikväll :D <3
Sen åt vi räkor med vitlöksbröd Muuuums...
och innan dess satt jag vid hennes dator och kollade mina sidor bloggade trots allt inte konstigt nog :/
sen kom chipsen fram och Vattenpipan så vi rökte vattenpipa med Äppelsmak (A) sjukt gott var det rökte ju sist på nyår.... sen fick vi killbesök klockan 2-halv 3 ngt :P
Av: Benne och Andreas :P Benne va ganska som sagt dragen dem hade varit på Sports nämligen ;)

Söndag:
Vakna av att jag fick sms, men när jag kollade hade jag fått 8:a sms:O och då hade de endå bara varit från halv 4 - kvart i 11 och redan fått så många på en helg med söndagsmorgon lixom :O kul endå
ngr av sms:en var ju från en sjukt underbar kille som jag börjar gilla, ska träffa honom i vår/sommar <3
vi tog bussen till stationen sen gick jag och puma hem och sofie blev hämtad av sin syster, och jag och puma gjorde mat när vi kom hem och då blev det fläskkaré och pommes med vitlöksås(A) Gott vill jag lova, kvällsmaten blir kasslergratäng antar jag om jag orkar...


Kommer nog blogga nu ett tag om lite saker som typ BB = Big Brother ;) :D
Va som händer i Veckan
Mina känslor just nu kring människor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0