Puma fyller år <3

Igår firades puma lite grann, hon ska ha ett kalas om några veckor och det är Pga utav att hon är sjuk ust nu så hon får behandling men det är 2 gånger kvar nästa vecka sen igen om två veckor efter det sen är hon klar och kan firas riktigt med Tårta, Vännen Elvis :)

Jag har haft henne 5 år exakt igår då... för jag var med när hon föddes :)
Jag var där och valde ut henne :) ångrar mig inte en sekund, finare hund än henne får man leta efter ;) :D är så stolt och glad över att jag har henne.... kunde inte fått någon snällare än henne...

Här kommer lite bilder på henne men dem är inte dagens om man säger så...










Min bara min Puma Andersson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0