Goddagens :)

Just nu sitter jag och äter lite lunch :)
Har även varit ch handlat, handlade för 453 kr och fick jätte mcyket för det faktiskt :)
tog bild på allt jag handlade dock för att jag skulle bli betrodd av en viss tjej som inte tror att man får så mycket för så lite bland annat :)

ska till mamma sen och hämta pengar :)
hon hade ju lagt ut min gamla cykel från när jag var liten så dem pengarna ska jag lägga undan så jag har dem till semestern sen :)

puss på detta :)






Och på bilden ser ni 2 kg 3 pkaet vetemjöl
En färdigrätt som jag hade som lunch nu
Ajax rengöring till kök och refill till badrumet
En limpa bröd
Sköljmedel
Pommes
5 -pack Bacon
Massa hamburgare
Kyckling filéer
2 Pack falukorv
Stor pack fläskkotlett
Köttbullar


Det var nog allt va jag kan se, mycket för pengarna som sagt var...


Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0