Förlåt återigen :(

Jag verkligen hatar mig själv, när jag lovar en massa här som inte sker :'(
Jag har lovat att blogga dag oh det har jag verkligen inte gjort... sen skulle jag haft en bloggkväll som ni kunde ställa era frågor och jag skulle svara på dem :( men tyvär det blev ju heller iget av det :'(

Vi gör ett nytt försök av allt detta, så ska jag göra mitt bästa, om inte annat får jag vell ställa larm på mobilen hem och blogga nu ;) hehe skojja bara men det lär vell få sluta så illa ;)

Måndag kväll svarar jag på era frågor så ställ dem från nu och till måndag kväll både här i kommentarer, bdb, msn,bilddagboken,facebook så Bloggar jag alla svaren på måndag kväll....

Idag ska jag städa,tvätta,diska och även dra ner på tivolit ikväll och äta sockervadd ;)
älskar det ju :D

 Puss på:
 påsken,tivolit
och
även detta
 fina underbara väder :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0