Pierre :/ =)

Tyvär ingen bild på honom iaf menmen sak samma

Pierre är hans namn...........
Jag var med sofie på stationen en dag och då träffa jag då pierre, sa till sofie att han var söt osv... sedan blev det att vi snacka på msn sedan sms: sen träffades vi själva sen när han kom hem till sig igen sms:a han och fråga : svara ärligt är vi tsm?

Vafan ska man svara på det igentligen? ;) man fattar nada man kan inte älska ngn så snabbt känner honom inte, vet ej vem han är ens snackat med han ngr timmar och ngn dag så blire så;O Enligt honom nu så är vi tsm men som jag skrev i det förra inlägget så gillar jag fredrik sjukt mycket och han är inte såhär som person,
Och nu har jag träffar pierre mera och snackat mera med honom och han är inget för mig, första intrycket blev inget alls för hans del... :S synd har inte förklarat riktigt för honom ännu men tänkte att jag skulle göra det :D
Jag GILLAR han som vän men VERKLIGEN inget mera.......

Puss på detta :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0