Söndag !!!

Har tagit det ganska lugnt hela dagen ;)
Har varit ute med hunden ganska länge..
sen stack jag till Hovshaga och tände ljus på min lillasysters grav My Andersson<3
så tände jag även på minneslunden för Mormor och min älskade Farmor <3











Här är bilderna jag tog där på Hovshaga kyrkogård....
Det var jätte fint överallt...
Jag kunde tända ljus på min lillasysters grav utan problem lika dant gå till minnes lunden för mormor, men så fort jag nämnde Farmor bröt jag ut av gråt :( det är så hemskt att tänka att hon är borta jag fattar inte det :( Den 25/12-09 - 25/12-10 1 år sedan, älskade Farmor Kom tillbaka <3
Jag älskar och saknar dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0