Har tråkigt nu :/

Om mej från A-Ö

Alkohol: Cola + energy & Sports Drink ;P
Allergi: Pollen och apelsin :/
Armhävningar: Palla (:
Blyg: Kan hända
Beroende av: Mobilen
Betyg: Bra trots allt... ;D
Blir glad av att: Få som jag vill
Bor: Växjö
Dagbok: Nej
Djur: Jag har världens sötaste hund, Puma ♥ sen även en kanin Stampe ♥ 
Drömmar: Hitta den rätta killen snart, palla leka runt/bli sårad hela tiden :/
Dåliga sidor: Allt för många
Ekonomi: Jag har så det räcker :D
Familj: Mamma, pappa & världens sötaste systrar + Lillebror ♥
Favoritdryck: Cola
Festar: Njaa, det händer.....
Flyttat: Vet inte hur många gånger
Fobi: Höjder, Spindlar
Foto: Gillar att vara med på bild
Född: 9 September 1989
Gillar: Mycket
Graviditet: Varit 1 gång, gjorde abort tyvär :/
Gråter: När jag inte orkar....
Gör dagligen: Jobbar
Hatar: OTROHET
Hypokondriker: Nej
Imponeras av: Folk som är bättre än mig på vissa saker
Intressen: allt för många ;)
Jobb: Jobbar på RUSTA i VÄXJÖ
Kaffe: Usch
Kamera: Coolpix L19
Kläder: Allt mojligt
Kompisar: Mina ♥
Länder jag besökt: Sverige, Danmark, London
Längd: 163 cm
Mobil: Sony ericsson W508
Motto: Allt går om man vill!
Musik: Allt mojligt
Musikalisk: Kanske
Märkeskläder: Är snyggt men spelar ingen roll
Naglar: Klart ;P
Politik: Kunde inte bry mig mindre
Rakning: Finns ställen
Rädslor: Ingen?
Saknar: Många av mina vänner
Samlar: Just nu? hmm.. Kvitton?
Sjukdomar: Hjärtproblem
Ska göras:  tatuering + Piercing
Smeknamn: Emme
Sol: Älskar
Sover: Mycket
Talang: Vet inte?
Telefonbok: I mobilen?
Tränar fysiskt: ? :D
Tränar psykiskt: ? :D
Utbildning: Gymnasium
Vikt: De ni ;)
Äcklas av: Falska personer,
Äter: Allt möjligt.
Önskar: Jag hade det bra med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0