Har tråkigt ;D

Gillar du någon nu ? Jo lite kanske ;)
Gillar du att vara singel? båda känslorna är dt faktiskt för detta...
Gillar någon dig ? Troligtvis ;)
Har du haft sex med hon/han du gillar nu? Gillar han gör jag ju så aaa, men inte den jag gillar mest :(
Gillar du en kille/tjej som din kompis gillar ? Neeeej
Har du någon kille/tjej på G just nu ? Neej...
Är avstånd ett problem ? Neeej, det bör funka utöver avstånd ;O
Är det viktigt för dig att han/hon är snygg ? såklart lägger man ju märke till utseendet först men faller för personligheten
Måste han/hon ha samma intressen ? Nej verkligen inte
Kommer du alltid att vara singel ? Neej såklart inte,...
Har du bra självförtroende ? funkar... det räcker med det jag har ;P


ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? 34 
Hur många har du varit riktigt kär i? riktigt kär 2 ggr
Vad tycker du om kärlek? Underbart när det går som man vill, annars skit...
När kramade du någon sist? 1 dag sen
Saknar du någon speciell person? Ja ;)
Har du svårt för att bli kär? Neej...
Är du singel? Ja :(
När fick du senast en komplimang?
  Nyss på msn...
Har du hånglat med någon av samma kön? ja ^^


HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt ful: Ja...
Hånglat med fler än 5 pers: eeehe aa...
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja på krogen...
Gjort något riktigt dumt? har väl alla^^
Gjort något du verkligen ångrar? Ja :'(
Varit nykter på nyårsafton? såklart:)
Åkt ambulans? Nepp
Gjort nåt olagligt? Ja
Blivit polisanmäld? ja
Fått din mamma att gråta? Ja :/
Slagit ner någon? Neej :O
Skämts över dina föräldrar? Neej, gjorde när jag var mindre ;P
Skämts över dig själv? nej, finns ingen anledning...
Sagt jag älskar dig och menat det? Jadå :)
Dricker du?
 ibland
Vilka kläder sover du i? är jag ensam har jag töja och trosor, med ngn kille blire antingen samma elr inget ;) 
Vad hatar du verkligen? Spindlar och falska personer :@
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Ja :(
Är du ensam nu? Ja
Vill du gifta dig? beror på....
Vill du ha barn? Ja :D

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Jag
Såg dig gråta? Robert
Fick dig att gråta? Robert
Du delade en cigg med? Länge sen men robert...
Du gick på bio med? Emma
Skällde på dig? Polisen ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0