Sammanfattning av kvällen hos älsklingen<3

Jag kom då dit igår typ 16.30=)<3 vi var ensamma ett tag sedan kom hans pappa och styvmorsa och sa att det skulle åka iväg ett tag :D sen stack vi ner till pizzan och mötte dem;) så beställde vi sen åt vi sen glodde vi på film.. det blev Smala sussie... den har man ju sett lite innan av den va bra faktiskt. sen myste vi lite sen somna vi efter ett tag... men seriöst jag drack fanta exotisk.. fan jag kan och kunde inte sova utav den värsta nikko kicken.. helt sjukt shiit.... men aah så äre.. lärt mig ngt denna ggn... :D,

så vaknade vi typ vid 8 i morse Ir aah han väckte mig såklart:( men det funkade... sen låg vi och glodde på MTV musik :D i love, bussen hem gick 12,25:( va hemma i växjö vid 13,50, stack hem till min lägenhet ordnade lilte hämta hunden hos en kille som vart hundvakt över natten, slog in paketen till mamma min. stack på kalas hos henne bilder kommer nedan=) bestämde träff med pernilla,emma,kocken kocken hämta mig och pernilla hos mig,körde hem till han glodde på en film som heter 

transporter 2, har redan sett 1:an... sen körde vi hem emma, sen lilla mig :D och pernilla åkte med han hem igen... =)<3

Här nedan kommer några bilder av mig,mamma och tårta och mat... och lilte presenter ifrån mig... de andra som va där behöver ni inte se... :P haha



























Så nu va bilderna och detta inlägget klart.. vsg och njut bjuder på alla bilder inget smink,en flummig mamma... va mer kan det bli på hennes 41 års dag :D <3


Kommentarer
Postat av: Nelly

Eeh hahah hur fan kan du få en nikkokick av å dricka läsk? :s

2010-03-23 @ 11:38:39
URL: http://nellan9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0