Go kväll på er<3

Sry Folket som läser att jag inte bloggat på hela helgen, har vart rätt mycket  i fredags kom min älskling<3 sen umgicks vi med sofie,pernilla,sophia,Nils åt Tacos *gottgott*

Lördags:
Träffade min lillebror klockan 10-16=) helt underbart stor han blivit <3 så himla söt bilder på oss kommer nedan<3 Vi åt mat och fikade, sen fick han föresenad julklapp och ett påskägg <3 Så söt han va när han öppna ;) Men där vid 15.30 fick han typ damp värsta trött :( skrek hela tiden och grät stackarn... :( tyckte synd om han,, men älskar han stört mycket,... han är 2 år den 1 april<3 ;)

Söndags:
Smsa med världens underbarster tjej bara älskar henne<3,Älskling åkte idag :'( miss You Bby<3 sen kom nils och hämta sin mobil och nycklar igen.. han hade vart på träning han hämtade Puma och gick ut med henne:D slipper gå ut i kylan riktigt kallt ute, sen kom sofie och hämta vissa av sina grejer:P Hon ska sova hos en annan inatt<3 men kommer hit imon  igen :D<3 Nu sitter pernilla hos mig hon har sin data med sig så hon chattar på sin msn :D<3






Bilder från lördagen<3

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0