Bilder ifrån dag/kväll/natt festfestfest ;)<3

Bilderna ifrån natten och kvällen kommer här nedan :) bara titta och njuta ;):P

Pernilla

älskling och Flanez tittar på tv (:

älsk och Flanez

Puma (: och älsk<3

 Jag vet egen kär <3 ;)

Jag i älsk keps

Puma och jag <3 ;)

Flanez, älsk och pernilla

älsklingen dricker cider

Flanez ska äta tacos (:

Pernilla alltid lika glad ;)

Flanez och pernilla (:

Älsk och min hand <3

Flanez, pernilla

Pernilla

pernilla och Flane

Jag ;) Pernilla och Flane

älsklingen <3

 Jag ;)

Pernilla (:

Jag igen dådå ;)

det ni ser på bilden händer inte bara:P suck rökte endå, ska inte men ni ser jag gört.. :(

Röken i ögat inte alls skönt ska jag säga er;)

Älskling röker/solar <3 Gulligt som f*n

Jonteponte dricker cider (:

älsk och jonte (:

Flane,Pernilla och jonte (:

älskling lite onykter Ir så :P

Vi 2 <3

Jag röker igen ;) <3

 Simon ser man bara (:

ser ni jag röker :P haha

älsklingen han är lite onykter som ni ser ;)

älskling tror han ee cool , haha

 typ samma bild här ;)

hahaha, denna kan man bara skratta åt ;) <3 men jag älskar han som faaa*

Flane, Pernilla,Simon, jag och jonte vem tar kortet tros:P Jo min fina älskling <3

Folket igen,fast jonte och älskling kom inte med :( menmen dem är i samma lägenhet iaf (:

Jonte, full och dragen aaaop!!!

kvällen/natten får avslutas med en bild på mig och simon (: haha

Hade en sjukt underbar dag/kväll/natt med dessa fina personer, alla betyder ngt för mig på olika sätt ska jag säga er med<3


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åå vad kul vi hade den kvällen<3

2010-06-27 @ 22:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0