Gårdagens bilder (A) <3

Pernilla på bussen påväg till Högsby :)

Jag på bussen emot Högsby älsk<3

Älsk spelar Wii =)

Älsk och jag i soffan hos Flane =)

Flane´s student bord =) presenterna och blommorna han fick av släkt/vänner

Pernilla på linbanan utanför flanes :P

Pernilla lite fuller :P hahaha

Pontus och älskling, älsk ska åka linbana ;)

Älsk får lite mera fart utav Ponuts :P

B*****A =) haha roliga pöjkar dessa :D

Älsk åker ensam ;) Utan fart :D WooooW

Haha har dem roligt Ir :P

Älsk Robban äter godis, tar det sista ur påsen

Älsk tappar byxorna :P <3

Det var lite bilder ifrån lördagen :D tog tyvärr inga fler va hanska dålig på det i helgen :( ska skärpa mig nästa gång jag är i högsby I Promes< 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0