Emma Didriksson<3



Jag älskar dig du är allt, du är min vän men jag tar dig som min lillasyster
jag finns om du vill prata med mig kommer alltid göra, syskon/vänner bråkar ngn gång men blir oftast vänner igen<3

du har dina stunder då du mår dåligt, när du blir arg så snackar du skit som du ens inte menar sen och ångrar att du sagt.Men jag älskar dig endå kommer alltid att göra och allt som hänt kmr jag glömma inom kort eftersom att vi fortfarande är vänner och jag älskar dig för den du är, önska vi hade kunde sets mera och vara riktiga vänner<3 få minnen och bilder tsm(A)<3

£mm@ DiDrIkSsOn <3 £m£lI£ @nDeRsSoN = vänner for life

1/1-10 ett datum att minnas<3

Kommer alltid vara din vän/syster älskade £mm@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0