Bilder ifrån tiden i Högsby<3 Torsdag - Tisdag

Puma sitter och tittar på Robert :)
Ute på tomten hos Mona, roberts mamma för dem som inte vet. ;)
Tomten ute hos Mona.
Bordet som vi ska äta på =) midsommarmat ;) <3
Bordet
Puma trivs iallafall :)
Egen kära emelie ;)
egen kära emelie ;) <3
Egenkära emelie, men som sagt robert ska alltid förstöra bilderna med att lägga in sin hand Ir ngt:( men älskar han endån massor <3
Jadu, va tittar jag på måtro.. han tittar iaf på mejj <3 ;)
Midsommar puss fick jag iaf ;)<3
Älsk´s nya frilla, va tycker ni?
älsk´s huvud:P
Midsommar mat igen;) fast denna gången hemma hos hans far :)
Midsommar dukat hos hans pappa :)
Här är maten då<3
älskling ska alltid tafsa;)<3
Tafsar som vanligt dåja ;)
Han tittar på tv:P Jag fottar som alltid =)"och som ni ser så har jag kommit på hur man visar datum och tid ;)" så där ser ni när korten togs med=)Tog lite tid, hahaha
Vi söta som socker<3
Söta som socker<3 Right? ;)
Så gulliga vi alltid är<3;)
äntligen kollar han med in i kamera på sista bilden med ;)
Sånt här har vi ätit varenda dag,och druckit coca cola, ? tjockat oss som sjutton, dags att motionera;)
Ser ganska trogad ut:O men ser ni va klockan är? herregud usch på mig, tar kål på mig att bara ha semester ;)
Puma är ganska trött som ni ser Yes <3
Ja ni, hon sover ju fast med huvudet upp :P <3 lilla flicka...
Nu fick hon äntligen sova för robbanbobban;)
Ja,som ni ser så sover jag...
Han leker att han är nogot som vanligt ;)
Lika snygg som alltid<3
Puma trivs ute på gräset, fast ganska varmt ute Yes:(
Puma tkr att det är varmt, det är det ju med=)
Min söta lilla flicka:)<3
Niklas Pool:D här badade jag och robert som, sagt var :)
Så fint när hon ligger så på gräset <3
hehe ganska mörkt fastän det är morgon/förmidda:D


Det var alla bilder ifrån denna gången i Högsby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0