Veckans planer !!!

Snart är det jul ;P i år blire lite speciellt som sagt var ingen pojkvän att fira med :'( menmen så är livet ;)
För 2 år sen firade jag i högsby och för 1 år sen hos mamma och i år blir det i Jönköping/Tenhult hos pappa och syskon :D <3 Taggar som faan ;P


Måndag: Jobba,Städa,diska

Tisdag: Jobba sista dagen inför semestern:'(
 vill inte ha semester :'(
...
Packa inför resan imon:D <3

Onsdag: Packa,Lämna puma till mamma på Teleborg:'(
Blir hämtad ngn gång under eftermiddagen av faster Anna,Farfar och Gammelfarmor:)

Torsdag: Är hos pappa, vetej vad som händer xD

Fredag: Fira morgonen med pappa kanske ngn mera;P
 kvällen ska vi vara hos faster och kusiner :) <3
 
Lördag:
Ingen aning, ingen rolig dag precis:'(
Farmor gick bor för 1 år sedan :'( 25/12-09-25/12-2010 = 1 år <3 älskade Farmor du kommer alltid betyda ngt speciellt för mig, kommer alltid att finnas i mina tankar.. tänker på dig på morgonen när jag vaknar, på dagen, eftermiddan,kvällen.. drömmer om dig... snälla kom tbx <3

Söndag: Kalas för min älskade lillasyster Wilma som fyller 10 år <3
Grattis till henne (A)

Måndag: Packa lite och åka hem :'(
Saknar självklart mina älskade vänner, mina pojkar på msn ;) <3
Min älskade flickvän Sofie Falkbrink <3
och min kära hund Puma <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

Kommer sakna dig gumman <3 men hoppas du får det kul :* du kan alltid ringa mig om du har tråkigt ^^ Puss my biiaatch <3

2010-12-20 @ 06:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0