Har tråk måste blogga om ngt ju... (A)

- Välj 5 komplex med dig själv :
1 . Längden på mitt hår det ska bli längre!
2 . Magen
3 . Rumpan i vissa byxor..
4 . Brösten
5 . -

- Välj 5 bra saker med dig själv :
1 . Ögonen
2 . Benen
3 . Läpparna
4 . Jag är bestämd av mig
5 . Är snäll och omtänksam, men ibland en bitch.

- Välj 5 stycken måsten var dag :
1 . Sova
2 . Äta!
3 . Smsa med pojkvännen!
4 . Facebook/bloggen
5 . Vara ute

- Välj 6 sanna saker om dig själv :
1 . Älskar att sjunga!
2 . Älskar att äta mat hehe.
3 . Är välldigt svartsjuk av mig
4 . Kan påpeka hur folk ser ut.
5 . Blir lätt sur
6 . Jag är lycklig! Jag är riktigt nöjd med mitt utseénde och liv!

- välj 5 hårfärger du haft :
1 . Blont
2 . Brunt
3 . Svart
4 . Brunt med blonda slingor.
5 . sandré

- Välj ut 5 av dem bästa vänner du haft under ditt liv :
1 . Emma Svensson
2 . Josefine Björn
3 . Pernilla Bengtsson
4 . Malin Lindh
5 . David Syrén 
6 . Finns säkert många fler, men det där var dom bästa!

- Välj 5 minnen :

1 . Den dagen jag träffade min pojkvän
2 . Plogvägen med Theo och philip och Alexandra
3 . Massa underbara sommarlov
4 . Festen i Åseda med Sofie Falkbrink och Emma F 
5 . Alla underbara minnen med vännerna.
Har så sjukt många minnen jag haft. Skulle kunna berätta i evigheter

- Välj 5 personer som påverkat ditt liv på ett viktigt sätt :
1 . Robert Vilander
2 . Mamma&Pappa
3 . Theo Aschan
4 . Emma Svensson.
5 . Och har så många flera. Men kan inte skriva upp alla. Men ni vet vilka ni är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0