Good niiight gaaays<3

Nu tänker jag lägga mig är super trött
har jobbat 5 timmar men ganska jobbigt:P
Mkt kunder;)

Morgon dagen händer det mkt,, så har mkt att blogga om på söndagen sen på kvl igen kommer jag in

Lördag:

* Möte 1 timme drygt
* Göra 2 tårtor
* Städa lite
* Lägga upp kakorna
* Kalas klockan 15.00 för puma som fyller 4 år:)
* Städa och diska efter det
* Festen börjar efter kalaset håller på natten lång:D
* Ska ta massa massa bilder på kalaset och innan jag blir för full på festen..

Söndag:
 
* Städa
* Diska
* Älsklingen åker hem :(
* Blogga hela kvällen så ni får se bilder från festen och kalaset...


Nu ska jag lägga mejj hörs på söndag kväll<3 Niiihgt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0