Onsdag!!!

Idag är det som alla vet onsdag ;) men idag har jag inte speciellt roligt :/ men det får jag ta, ska iaf jobba Ir hjälpa Bonden imon på bondgården :D han är annars själv, så ska hjälpa honom så allt går fortare osv ;) för han kan ju inte precis ta hela gården för sig själv :/ så jag ställer gärna upp imon :D..... Planer idag: * Städa * Diska * Handla * Leka med Elvis och Anna :* * Kolla tv ;) * Bädda rent i sängen * Tvätta * Göra mat och matlåda tills imon * Blogga =) Saker jag gjort som var planerat: * Lekt med Elvis och Anna (Chek) * Handlat (Chek) * Gjort mat tills idag och imon (Chek) * Bloggar lite nu och ska verkligen bättra mig så jag får skriva av mig ;) (CHEKAR)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0