God trevliga söndag =)

Idag händer det nog inte allt för mycket, kanske ska ta om vad som hände i helgen ? ni kanske är sugna på att veta det ? (a) iaf så berättar jag lite då Fredag: Jobb,städning, umgicks på stan med vänner =) Lördag: Sov till 10 för Jobbarvännen Anna ringde och ändrade lektiden med hundarna, våra hundar träffas nämligen 1 gång i veckan och leker =) vilket är underbart roligt för dem, att få springa av sig =), började tvätta, Osv Söndag: Idag har jag kollat mina sidor jag är medlem i ;) sen kollat film i min ensamhet, eftermiddagen nu ska spenderas med att städa längenheten, diska osv, Sen blir det vell lite filmer till =) kan ju skriva här senare ikv vilka filmer jag hunnit sett och program jag sett under dagens gång, Ikv Klockan 19,00 blir det att spela BingoLotto i ensamheten och till det ska jag då äta godis, eller ngn kaka jag kanske bakar under dagen, vemvet vilka ryck jag får ;) Bloggar mera sen under dagen, har dock blivit ganska dålig på att blogga :( men ska verkligen försöka bättra mig :D Ps, så kan jag ej messa för varken pengar eller gratis sms kvar :'( Laddar på onsdag om jag inte får pengar innan dess <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0