farmor <3

Min underbara och älskade Farmor <3 Jag saknar dig sjukt mycket, nu har det gått 2 år sedan du försvann ifrån oss :'( Jag kan inte fatta att du är borta, och jag kan fortfarande inte gå in i en kyrka Ir vara på en minneslund :'( Det är faan helt sjukt, du var den som fanns för mig... Jag är glad den tiden jag fick med dig.... Men vi ses om ngr år igen <33 Kan du inte bara komma ner till oss, please <3 det hade betytt alldeles för mycket för mig om du bara gjorde det... så jag fick säga massa saker och hade hållt fast dig så du inte kunde dra upp igen <33 Saknar och älskar dig massor <3 R.I.P Inger Jonasson (´V´) 25/12-09 ett Datum jag aldrig kommer glömma :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0